FAQ
Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:
• Στην στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι’ αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
• Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.
– Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@techcomp.gr, είτε τηλεφωνικός στο 210-5983629
Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.
Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας.
Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.
Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210-5983629.
(Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.)
– Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;
Αν εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες :
• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση info@techcomp.gr, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
• Να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210-5983629.
– Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Στην εισαγωγική σελίδα του site μας υπάρχει ο σύνδεσμος Εξέλιξη παραγγελίας. Στο πλαίσιο που θα εμφανιστεί πρέπει να εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας, ο οποίος σας έχει δοθεί με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Έτσι θα ενημερωθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία.
Τέλος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-5983629.
– Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με τρεις τρόπους. Και στις τρεις περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.Οι τρόποι είναι:
• Με e-mail στο info@techcomp.gr
• Τηλεφωνικά στο 210-5983629.
– Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Η TechComp φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με εμάς με e-mail στο info@techcomp.gr ή τηλεφωνικά στο 210-5983629.
Θα μας αναφέρετε το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσουμε ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι δικιά μας αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη αν αυτή γίνει με courier και εμάς αν γίνει μέσω ταχυδρομείου.
– Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή. Επίσης, υπάρχει πάντα η δυνατότητα πληρωμής στο κατάστημα την ώρα της παραλαβής του προϊόντος.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείτε την οφειλή σας στους λογαριασμους της techcomp.gr.
Τραπεζα Πειραιώς
IBAN : GR37 0172 0780 0050 7809 6695 192
Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-5983629 ή μέσω email στο info@techcomp.gr
Στην TechComp η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Έτσι αν η παραγγελία σας είναι μέχρι τις 12 η ώρα το πρωί, θα έχετε την παραγγελία με πιθανότητα 90% την επόμενη ημέρα σπίτι σας. Πιο συγκεκριμένα:
Για την Αθήνα :
• Για υπολογιστές που έχετε συνθέσει οι ίδιοι και απαιτείται συναρμολόγηση: 2-3 μέρες
• Για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα 24 ώρες
Υπόλοιπη Ελλάδα: Οι παραπάνω χρόνοι επιτυγχάνονται με αποστολή μέσω courier
ΠΡΟΣΟΧΗ! : Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courier είναι ακόμα αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με μεταφορική.
– Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;
Η παραλαβή των παραγγελιών από τα καταστήματα γίνεται δωρεάν και χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας. Η TechComp ακολουθεί στρατηγική χαμηλού κόστους σε όλα τα προιόντα και τις υπηρεσίες του κατά συνέπεια έχει πετύχει προνομιακές τιμές στα μεταφορικά.
Λεπτομερέστερα:
Για την Αθήνα
• Με οποιαδήποτε αγορά προϊόντος τα έξοδα θα είναι μόλις 3,50 €
Για την υπόλοιπη Ελλάδα
• Τα έξοδα αποστολής με Courier θα είναι 5,50 € (μέχρι 2 κιλά) και 7€ μέχρι 8 κιλά, αλλά θα εξαρτηθεί και από τον όγκο των δεμάτων σε ειδική περίπτωση.
• Για τα βαριά αντικείμενα που θέλετε να σας στείλουμε σε απομακρυσμένες περιοχές μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κατάλληλο πρακτορείο ώστε η αποστολή να σας κοστίσει περίπου 5 € για μια οθόνη 20 κιλών. Ωστόσο θα πρέπει να μας καταθέσετε την αξία της παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή σε έναν από τους λογαριασμούς μας που βλέπετε πιο πάνω. Αξιοποιήστε τις δυνατότητες του web banking!
Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδετε τα προιόντα;
Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα μέ Παρασκευή 09:00-17:00. Μπορεί να κανονιστεί απογευματινή παράδοση με κάποιο επιπλέον κόστος.
– Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;
Θα επικοινωνήσουμε την προηγούμενη της παράδοσης να συνεννοηθούμε μαζί σας για την ώρα αλλά η ώρα θα είναι συγκεκριμένη βάση του προγραμματισμού των οδηγών. Από την έδρα μας Σμύρνης 24,Αιγάλεω μπορείτε να παραλάβετε τις εργάσιμες μέρες.
– Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ άμεση βοήθεια για τον υπολογιστή μου;
Σε επείγουσες περιπτώσεις μπορείτε να καλείτε το service στο 210-5983629. Αν το πρόβλημα δεν διορθώνεται μπορείτε να στείλετε το προϊόν στο κατάστημα μας.
– Όταν παραλάβω τον υπολογιστή μου θα με βοηθήσει κάποιος να τον συνδέσω;
Η σύνδεση του υπολογιστή έχει εξελιχθεί αρκετά πια ώστε να μην χρειάζεται κάποιος ειδικός να τον συνδέση. Τα manuals που συνοδεύουν κάθε μηχάνημα θεωρούνται αρκετά. Αν παρόλα αυτά προκύψει κάποιο θέμα μπορείτε να επικοινωνήσετε με εμάς και να σας βοηθήοουμε τηλεφωνικά.